reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Navrátilová

Katarína Navrátilová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Úplne priemerná vysokoškoláčka, s normálnymi problémami. Rada sa ale trocha filozoficky zamyslím aj nad normálnymi vecami. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nie je barman ako barman

Katarína Navrátilová

Nie je barman ako barman

Keď som mala 20 rokov mala som to šťastie, že sa mi podarilo nájsť príjemnú prácu v Taliansku. Samozrejme po protekcii. Mala som robiť niečo ako čašníčku v jednom bare na okraji malého mestečka. Nič extrémne zábavné a aj zárobok bol na Taliansko priemerný. No bola to príležitosť ako si spríjemniť leto a zažiť opäť niečo nové. Avšak aktuálne porovnanie mojej práce s prácou niektorých ľudí na Slovensku ma takpovediac šokovalo.

  • 16. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 418x
  • 5
Učenie - mučenie

Katarína Navrátilová

Učenie - mučenie

Keď sa mladý človek stane dospelým má pocit akoby odvtedy malo byť všetko jednoduchšie. Lenže odkedy je vlastne možné túto dospelosť datovať? Občiansky preukaz dostanem v 15tich rokoch, no rozhodne nemôžem povedať, že by som sa vtedy cítila dospelá. V 18tich už môžem šoférovať, legálne piť a fajčiť či podobné veci. Ja však mám pocit, že ani toto nie je pre mňa vek kedy som dospela. Vlastne sa mi to nepodarilo doteraz. Za moje osobné kritérium dospelosti považujem ukončenie školy, odsťahovanie sa od rodičov a nájdenie vhodnej práce. Predtým však musím tú hlúpu školu skončiť. Prečo hlúpu? Kopa teórie a žiadna prax, ako hovorí môj otec. A vlastne do praxe by ma aj tak nikto nechcel, každý chce zamestnanca so skúsenosťami. Ale kde ich vziať?

  • 16. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 918x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu